Föreläsning: Teracom AB – Roll & uppdrag?

on 6 maj, 2022
Kommentarer inaktiverade för Föreläsning: Teracom AB – Roll & uppdrag?

Den 12 maj genomförs en ny föreläsning, denna gång berör ämnet Teracom AB.

Johan Pettersson

Vad? Föreläsning, ”Teracom AB – Roll och uppdrag?”
När? Torsdagen den 12 maj 2022 · kl. 18:00–19:10
Plats? Internet

Johan Petersson (Född 1980) är Vice vd och Säkerhetsskyddschef vid Teracom AB, anställd sedan september 2016. Jonas är också chef för säkerhetsavdelningen och han var tidigare säkerhetsdirektör vid säkerhetsföretagen Nokas och G4S. Jonas har en bakgrund som officer i Försvarsmakten och är utbildad vid Militärhögskolan Karlberg.

Anmälan skickas till nico.stark@militarpolis.se senast 2022-05-11

Efter anmälan skickas en länk ut till anmälda deltagare. Deltagaren måste då SVARA JA i denna länk för att sedan kunna komma till föreläsningen (se exempel nedan). 50 deltagare bereds möjlighet att deltaga. Först till kvarn gäller!