Föreläsning: Kustbevakningen & Totalförsvaret

on 21 februari, 2022
Kommentarer inaktiverade för Föreläsning: Kustbevakningen & Totalförsvaret

Ärade medlem,
Nästa föreläsning, som äger rum den 10 mars, berör myndigheten Kustbevakningen under rubriken ”Kustbevakningen och Totalförsvaret”. Även denna föreläsning genomförs i digital form över Internet.

Digital föreläsning 10 mars kl. 18.00-19.15: Kustbevakningens uppdrag och Totalförsvaret.

Tony är en erfaren chef med en bred kompetens från röjdykartjänst i Flottan till tjänsteman hos Kustbevakningen från 1990. Han har haft flera chefsuppdrag och idag stationschef på myndigheten i Gävle. Dessutom har Tony stor internationell erfarenhet på det marina området tex. piratjakt vid Afrikas horn.

Välkomna på en givande föreläsning med den gladlynta myndighetspersonen!

Anmälan skickas till nico.stark@militarpolis.se senast 2022-03-07. Efter anmälan skickas en länk ut till anmälda deltagare. Deltagaren måste då SVARA JA i denna länk för att sedan kunna komma till föreläsningen (se exempel nedan). 50 deltagare bereds möjlighet att deltaga. Först till kvarn gäller!