Nyheter 2020

Annorlunda medaljering

on 21 september, 2020
Kommentarer inaktiverade för Annorlunda medaljering

Gabriel Fernlöf (till vänster i bild) tilldelades idag Militärpolisförbundets förtjänstmedalj i silver för sina gärningar inom förbundet. Fernlöf var tidigare förbundskassör, en uppgift han löste med bravur. Med kraft optimerade Fernlöf förbundets ekonomiska rutiner, vilket förtjänstfullt kommit att underlätta Militärpolisförbundets verksamhet.

Gabriel Fernlöf (till vänster i bild) medaljerad

Fernlöf tjänstgör idag vid det svenska bidraget i Heavy Airlift Wing, stationerad i Ungern. Gabriel medaljerades av den svenske kontingentschefen överste Peder Söderström.

Stort grattis till en välförtjänt utmärkelse!

Foto: Hans Luthander/PAO Heavy Airlift Wing.